پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

آقا پارسا

بدون عنوان

1391/8/8 9:20
نویسنده : مامان و بابا
373 بازدید
اشتراک گذاری

خب كي ميدونه اين عكس متعلق به كيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

دختر شدم

مهماني

 

تولد بابا امير

تولد بابا امير كه من خيلي خسته شدم. اينم فاطمه جون دختر دايي من كه 45 روز ازمن كوچكتره.خب من ميشه داداشي بزرگ اون

تولد بابايي

من خيلي خسته ايم

نماز

اين منم در حال نماز خواندن

شيطنت

وقتي كه نميخوام شورتم پام كنم

فوتبال

كي مياد با من فوتبال بازي كنه

پارك

من در پارك

پارك

همچنان از سرسره ميترسم

پارك

ولي فكر كنم بدك نباشه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سپید مامان علی
8 آبان 91 21:48
فدات بشم که دو زانو میشینی واسه عبادت رب خیلی عکسات قشنگن....اونجایی که خیلی خسته هستی و اونی که شورت رو سرت خیلی باحاله
مامان. رانيا
9 آبان 91 11:14
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا پارسا می باشد