پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

آقا پارسا

بدون عنوان

1391/8/2 7:21
نویسنده : مامان و بابا
238 بازدید
اشتراک گذاری

تولد خاله

دكتر

در حال تماشاي دكتر كپي (هر چي صدات ميكنم توجه نميكني)

دكتر

وقتي دكتر كپي بوس ميفرسته و درود ميگه شما هم تكرار ميكني

تولد مامان

اينجا تولد مامان جون و شما تو روروئك دختر دايي نشستي.

عكس

پيراهن بابايي رو پوشيدي شش ماهگي

شش ماهگي

شش ماهگي

قربون خندت بشم

شش ماهگي

اينجاهم روسري فاطمه جون رو سر كردي

ماريو

يك لحظه ثابت نبودي

دلقك

صداي آهنگي اين عروسكت رو خيلي دوست داري

حمام

بعد از حمام

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سپید ماما علی
2 آبان 91 17:09
وای خدااااااااااااااااااااا...چه عکسای نازی...چه پسمل خوشگلی...عاشق عکسی شدم که داره دکتر کپی میبینه....هزار تا بووووووووووووووس



مرسي سپيده جون به پاي خوشگلياي پسر شما نميرسه
نیلوفر مامان سامیار
3 آبان 91 13:09
سلم نازنین
خیلی لطف میکنی خوشگلم
خوشحالم وبلاگم حداقل برای یه نفر مثمر ثمر بوده! در ضمن پسملیت خیلییییییییییییییی خوشگله! من که عاااااااااااااااااااشقش شدم و کلی تو دلم نازش داادم! خدا برات حفظش کنه اسپند دود کن واسه وجود نازنینش






مرسي نيلوفر جون. به پاي ساميار جون كه نميرسه.
sara
4 آبان 91 1:25
che pesari nazi ...

azizam....ava ham az on aroosak ke parsa khoshesh miyad dareh ,,kochik bod hamsh bahash bazi mikard ...


مرسي. آوا جون رو از طرف من يه ماچ گنده بكن
ارغوان
5 آبان 91 10:09
الهی چه خنده بانمکی
ندا مامان ملینا
22 خرداد 92 9:32
وای چه پسره نازی .قربونت بشم با اون شیکم قلمبت . عاشق عکس اولیتم . خوش تیپ . حتما براش اسپند دود کن







niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آقا پارسا می باشد